4 Mart 2013 Pazartesi

Freddie Mercury


Freddie Mercury'nin bir efsane olduğu konusunda herkes hemfikir sanırım. Kim bilmez ki "Bohemian Rhapsody", "We are the Champions" ve "We Will Rock You" şarkılarını tabii bunlar klasik. Benim klasikler dışında en sevdiğim şarkıları "Is this the world we created", "The Miracle" ve "Who wants to live forever"

Queen dinleyen herkesin veya dinlemeyenlerin Wembley konserini izlemesi gerektiğini düşünüyorum. Konseri izledikten sonra Queen dinlemeden bir gün bile geçiremezsiniz, Freddie'nin şovundan sonra kendinize gelemezsiniz. Adam hiç mi yerinde durmaz ve o mükemmel sesiyle kusursuz biçimde şarkıları söyler. Bir insan nasıl sahnedeyken hem grubuyla hem seyirciyle hem sahneyle sevişebilir?

Allah'ım neden daha erken doğmadım da Wembley konserinde olamadım?! Hep şöyle bir sahne hayal ederim. Konserde ben Freddie'ye "You're legend, baby!" diyorum ve o da "I know, my beauty" diyor. Zaten istediği de buydu, "Ben rock star olmayacağım, ben efsane olacağım." ve oldun Farrokh.

Freddie'nin egoist olması hoşuma gidiyor. Sözlerine göz atmanızı tavsiye ederim.

Freddie, umarım gittiğin yerde mutlusundur. Bıkmadan dinleyeceğimiz sesini ve müziğini bıraktığın için teşekkürler.

-kralinsoytarisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder