22 Mart 2013 Cuma

"Soytarısı"ndan "Kral"ına Açık Mektup





Baba kesin bir adresini bulabilseydim mektubumu gönderecektim fakat bulamadım. Adresini bulmaya çalışan arkadaşıma da ayrıca teşekkür etmek isterim. İşte mektubum:


Sevgili "Kral"ıma,

Öncelikle iyi ki doğdun. Bu ülkede, Türkiye'de, iyi ki senin gibi bir adam var; düşüncelerini çekinmeden söyleyen, insanları etkileyen, olaylara farklı açılardan yaklaşan biri, riskin ne olduğunu gösteren biri. Var olduğun için bile sana teşekkür ederim...

Sana hediye gönderecektim (bence çok beğenecektin); fakat ısmarladığım hediye, bana ısmarladığımdan biraz farklı geldi. Yani, kırıktı. Doğum gününe yetişemediği için üzgünüm ama soytarın sana en kısa zamanda gönderecek.

Şimdi sana muhtemelen her gün yüzlerce kez duyduğun bir şey söyleyeceğim. Seni çok seviyorum Baba.
Bu, bir kızın babasına duyduğu büyük hayranlık ve aşk gibi bir şey... Hayatımda çok büyük bir yer kaplıyorsun. Senin duyguların, davranışların, bakışların, sesin, mimiklerin, tarzın, her şeyin, her şeyin benim için çok önemli Baba.

Üzüldüğünü gördüğümde ya da hissettiğimde bir süre neden üzüldüğünü düşünüyorum. Sonra da seni nasıl mutlu edebileceğimi. Ama sen de bilirsin ki, bir soytarının bir krala ulaşması o kadar kolay değil. İşte bu soytarınız size yıllardır ulaşmaya çalışan zararsız biridir, Kral'ım.

Twitter'dan, Facebook'tan, resmi sitenden hep denedim, deniyorum. Hep deneyeceğim! Seni görmek en büyük hayallerimden biri olduğu için üniversiteyi kazanma hayallerimde de Sen ve İstanbul var.

Belki beni Twitter'da görmüşsündür. (twitter.com/VoiceoFreddie) Hep seninle ilgili twit atan mavi gözlü kız benim işte :)

Beni takip ederseniz "Kral"ım, soytarınızı çok mutlu edersiniz. Sizinle sohbet etmek, sizi görmek gibi hayalleri olan bu soytarınızın hayallerini bir nebze gerçekleştirmiş olursunuz :)

Baba mektubuma son veriyorum. Umarım mektup sana ulaşır. Olmadı, bir güvercin tutar yine yazarım.

                                                                                                                               Soytarın,
                                                                                                                               Mine Arslan
                                                                                                                               05.03.2013

NOT:
        
          Baba, beni Twitter'dan takip etmişsin! Buraya böyle bir ekleme yapıyorum; çünkü mektubun aslını bozmak istemedim. Olduğu gibi gitsin sana.
          Baba, benim için önemli olan beni Twitter'da takip etmen değildi. Ben; beni bildiğini, gördüğünü bilmek istiyordum. Sana hayran olan birini fark ederek onu çok sevindirmiş oldun.
           Bu insanın yıllardır hedefi olan fark edilme hayaline ulaşması tam 23.46'da gerçekleşti. Bu insan; birden çıldırdı, birden delirdi, birden aşık oldu, birden ağladı, birden çığlık attı, birden boşluğa düştü, birden o boşluktan zirveye çıktı, birden ne yapacağını bilmeyen bu insan, yıllardır bu anı bekliyordu.
           Teşekkür ederim, Baba

                                                                                                              Seni çok seviyorum.
                                                                                                   (Sen beni "on8"inde takip ettin)



                                                                                                                        





         
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder