6 Şubat 2013 Çarşamba

Ayşen Gruda

Ayşen Gruda hepimizin sevdiği tiyatro ve sinema oyuncusudur. Dün onu "tt listesi"nde görünce kötü bir şey oldu sandım. Meğer bir açıklama yapmış.

İşte açıklaması:

"Eğer ki bu konuda katkım olacak ise mağaralara kadar gitmeye razıyım. PKK mağaralarına giderim. Çünkü onlar bana bir şey yapmazlar. Onlar da benim filmlerimle büyüdüler. Ben de endişeliyim ki o filmlerin neresinde yanlış yaptığımı düşünüyorum. Bana bir şey yapmazlar. Bu devlet bana bir görev verirse ben korkmadan ama hiç korkmadan mağaralara gidip o insanları ikna ederim. Masal anlatsam bile beni dinlerler." 

Açıklamasını okuduktan sonra yapılan yorumlara baktım ve şok oldum. Çoğu kişi açıklamayı farklı yerlere saptırmış, "Pkklıları ziyaret edeceğine şehit ailelerini ziyaret etsin" zaten Ayşen Hanım başka şehit aileleri olmasın, savaş bitsin istiyor. Savaşa savaşa değil, konuşarak bitirmek istiyor.

En çok ayıpladığım yorum ise "Ayşen Gruda'yı tt de görünce öldü sandım meğer beyin ölümü gerçekleşmiş."
Bunu bir insan sanatçısına nasıl diyebilir? Nasıl Pkk yanlısı bir açıklama olarak algılandı anlamıyorum. Kadın barış istiyor, hep beraber mutlu bir şekilde yaşayalım istiyor! Zaten bu sözlerine de açıklık getirdi.

Nasıl da sanatçılarımıza bağlı bir milletiz (!)

-kralınsoytarısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder